مقالات آموزشی کامپیوتر و اینترنت
تبليغات

تبليغات


رز اس ام اس | مجموعه پيامك هاي طبقه بندي شده
اوکسين ادز معتبرترين و بزرگترين سيستم کسب درآمد وبمسترها

درباره ما

به سایت مقالات آموزشی کامپیوتر و اینترنت خوش آمدید

مترجم وبلاگ

آمار وبلاگ

آمار وبلاگ  

بازديد امروز : 3
بازديد ديروز : 8
بازديد هفته : 53
بازديد ماه : 52
بازديد کل : 136714
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاين : 1


 

فال حافظ و سخن روز








فال حافظ شيرازي
اي حافظ شيرازي! تو محرم هر رازي! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم مي دهم که هر چه صلاح و مصلحت مي بيني برايم آشکار و آرزوي مرا برآورده سازي

فال حافظ
فال حافظ با معني و تفسير

آخرين مطالب

» اولین گوشی چهار هسته ای جهان، پدیده HTC
» تسخير افق با دوربين ديجيتال بنكيو مدل EI465
» روش هایی برای امنیت بیشتر، یافتن اپلیکیشن های مطمئن و اجتناب از ویروس ها در اندروید - قسمت اول
» نکات کلیدی برای خرید لپ تاپ
» کارت گرافیک های اسوس همراه با بازی روز دنیا DirectCu II با Batman
» اوراکل NoSQL خود را وارد بازار کرد
» آشنایی با دوربین HP S300
» اولین مانیتور ۳D دنیا با پشتیبانی از nVidia 3D VISION 2
» Droid Razr باریک ترین گوشی هوشمند جهان محصول موتورولا
» بررسی فناوری عینکهای سه بعدی
» گوگل ظاهر سرویس Gmail را تغییر می دهد
» آموزش تغییر رمز عبور ویندوز 7 و ویستا بدون دسترسی به رمزعبور قبلی
» بررسی درایو فلش ADATA Nobility S805
» معرفی گوشی هوشمند ال جی Optimus 3D
» بررسی گوشی W8 سونی اریکسون
» این مدیا پلیر را در جیب خود بگذارید
» مشخصات کنسول Wii 2 به صورت غیررسمی اعلام شد
» برترین نرم افزارهای امنیتی برای ویندوز ۷ معرفی شدند
» Screenfly یه سایت عالی برای تست قالب وبلاگ/سایت در رزولیشن های مختلف
» معرفی بهترین DVD درایوهای اکسترنال بازار

منوي اصلي

ديکشنري آنلاين

معرفي سايت به دوستان

 
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:


Powered by ParsTools

لينک دوستان

دوست یابی در شهر خود
تبادل لینک هوشمند و سریع با تمام سایت و وبلاگ ها
الکتروتکنیک و الکترونیک
عکس های 18+
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مقالات کامپیوتر و اینترنت و آدرس paria-article.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بانک عکس و گرافيک
سريال هاي نود 32
قالب وبلاگ
پارس تولز
عکس - عکس قالب بلاگفا

نويسندگان

خوش آمديد
"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

آشنایی با دوربین HP S300 

باشد، ولی واقعیت اینجاست که مدل‌های زیادی از دوربین‌های دیجیتال توسط این شرکت برای علاقه‌مندان تولید و عرضه شده‌‌اند. شرکت معظم HP که تولیدات وسیعی در حوزه سیستم‌ها و سخت‌افزارهای کامپیوتری از آن سراغ داریم، در حیطه دوربین‌های دیجیتال هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

HP S300 یک دوربین جمع‌وجور و کوچک است که تمام آن‌چه از یک دوربین کامپکت انتظار دارید را برآورده می‌کند. یک سنسور ۲,۱۴ مگاپیکسلی از نوع CCD می‌تواند خاطرات و صحنه‌های مورد علاقه شما را با جزییات مناسب ثبت کند. همچنین لنز این دوربین دارای زوم ۴ برابر و معادل ۱۰۸-۲۷ میلی‌متر در دوربین‌های ۳۵ میلیمتری است. وزن این دوربین بدون باطری تنها به ۱۰۰ گرم می‌رسد. پس اگر از کسانی هستید که دوربین را در جیب کتشان می‌گذارند مراقب باشید چون ممکن است به‌خاطر وزن کم S300 فراموش کنید که دوربین در جیبتان است.



وقتی S300 را در دست می‌گیرید اولین چیزی که خودنمایی می‌کند کوچکی این دوربین است. من نسخه نقره‌ای آن را در اختیار داشتم که باید بگویم زیبا بود ولی رنگ مشکی این دوربین هم عرضه شده است. جلای فلزی بدنه دوربین به زیبایی آن کمک زیادی کرده و حس مستحکم بودن را کاملا القا می‌کند. کلید‌های دوربین با این‌که به ظاهر کوچک هستند ولی کار با آن‌ها راحت و روان است . یک صفحه نمایش ۷,۲ اینچی که بخش اعظم پنل پشتی بدنه دوربین را به خود اختصاص داده، وظیفه نمایش آن‌چه که از لنز دیده می‌شود را دارد. یکی از معایب دوربین‌های کامپکت که البته در بعضی مدل‌ها دیده می‌شود دکمه شاتر کوچک آن‌ها است که بعضا مشکلاتی را برای کاربران ایجاد می‌کند، ولی در S300 دکمه شاتر نسبتا بزرگ است و بسیار راحت در زیر انگشت شما قرار می‌گیرد تا صحنه‌ای را از دست ندهید.

S300 تصاویر را در فرمت JPEG ذخیره می‌کند و شما می‌توانید برای این منظور از کارت‌های SD و SDHC تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت استفاده کنید. اگر می‌خواهید از تمام قابلیت‌های فیلم‌برداری این دوربین نیز بهره ببرید، باید از یک کارت حافظه کلاس ۶ استفاده کنید. S300 قادر است با کیفیت HD 720P به ضبط ویدیو بپردازد و آن را به فرمت AVI ذخیره کند. حساسیت سنسور (ISO) این دوربین بین ۵۰ تا ۱۶۰۰ است که در حالت عکاسی ۳ مگاپیکسلی به ۳۲۰۰ و ۶۴۰۰ قابل افزایش خواهد بود. بدیهی است وجود حساسیت ۵۰ در این دوربین می‌تواند بسیار مفید باشد. هنگامی که نیاز دارید در نور روز نوردهی طولانی داشته باشید (به‌عنوان مثال برای ثبت مسیر آب یک رودخانه) حساسیت پایین می‌تواند به شما کمک کند تا شاتر خود را برای مدت بیشتری باز بگذارید.

یکی از محاسن S300 برای کسانی که به تازگی از دوربین‌های دیجیتال کامپکت استفاده می‌کنند ، راهنمای تصویری آن است. به این صورت که شما می‌توانید با فشردن کلید Display علاوه بر مشاهده اطلاعات جاری دوربین اعم از وایت بالانس، نوع عکاسی تک فریم یا پیاپی، حساسیت، ظرفیت باقی‌مانده کارت حافظه، هیستوگرام نوری، حالت عکاسی، کیفیت ثبت عکس و… به راهنمای کلیدهای پنل پشتی دوربین نیز دسترسی پیدا کنید و به این ترتیب با عملکرد هرکدام از کلیدها آشنا شوید.

همچنین هنگامی که در حال انتخاب حالات از پیش تنظیم شده دوربین برای عکاسی هستید با صحنه جالبی مواجه می‌شوید، در صفحه نمایش دوربین ۲ عکس به نمایش درمی‌آید که در یکی عکس در حالت معمولی و در دیگری عکس در آن حالت خاص نشان داده می‌شود و شما متوجه خواهید شد که وقتی به عنوان مثال حالت پرتره را انتخاب می‌کنید تصویر شما با حالت معمولی چه تفاوتی خواهد داشت یا انتخاب حالت عکاسی در شب چه ویژگی را به عکس شما خواهد بخشید.

S300 بیش از ۳۰ حالت از پیش تنظیم شده برای عکاسی در اختیار شما می‌گذارد که می‌توانید با انتخاب هر یک از آن‌ها در موقعیت مناسب به عکس‌های خود رنگ و لعاب بهتری بدهید. حالاتی مانند پرتره، منظره، غروب، پس‌زمینه روشن، کودک، عکاسی در شب، آتش بازی، صحنه‌های برفی، ورزش، جشن، نور شمع، پرتره در شب، عکاسی از مواد خوراکی، ساختمان، نوشته، گیاهان، ثبت لبخند، ترکیب‌بندی پیش از عکس، عکاسی از خود، لنز چشم ماهی، پانوراما و همچنین حالات تقدم شاتر، تقدم دیافراگم، اتوماتیک، تنظیم دستی و حالت برنامه‌ریزی شده برای انتخاب پارامترهای اصلی عکاسی از جمله این تنظیمات هستند.

خبر خوب دیگر در مورد S300 آن است که باتری لیتیوم یون این دوربین از طریق پورت USB شارژ می‌شود. شما می‌توانید از طریق شارژری که درون جعبه دوربین قرار دارد و کابل USB، دوربین‌تان را شارژ کرده و یا این کار را با همان سیم از طریق رایانه شخصی و یا لب‌تاپ خود انجام دهید. این گزینه می‌تواند در سفر و مواقعی که به یک پریز برق دسترسی ندارید به کمک شما بیاید.در آخر اگر تازه‌کار هستید و به‌دنبال دوربینی می‌گردید که کوچک و زیبا باشد و همچنین بتوان به‌راحتی با آن کار کرد ، S300 می‌تواند گزینه مورد نظر شما باشد که علاوه بر این‌ها کیفیت قابل قبولی نیز ارایه می‌کند.

S300 با قیمت -,۱۵۸,۰۰۰ تومان و با یک‌سال ضمانت تعمیر اسپیرو در بازار داخلی عرضه می‌شود. بنابراین می‌توان گفت که دوربین مورد بحث ما می‌تواند در فهرست انتخاب‌های طیف وسیعی از کاربران که به دنبال یک گزینه کامپکت هستند قرار گیرد.

به نقل از پایگاه خبری برسام
 


اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: